آفرین
ای ول به غیرتت
من از آدمای غیرتمند خوشم میاد چون فهمیدم
هرکسی غیرتش زیاده ناموس خودش رو خیلی دوست داره
برچست ها :
تعداد بازدید : 1022
print
| تبلیغات | X | |
آفرین
ای ول به غیرتت
من از آدمای غیرتمند خوشم میاد چون فهمیدم
هرکسی غیرتش زیاده ناموس خودش رو خیلی دوست داره